Teyzesizsiniz
Üye Ol Giriş Yap
4444
Bu kişi ile ileşime geçebilmek için Teyzesizsiniz'e üye olup giriş yapmanız gerekmektedir.
Facebook

Ev Yardımcısı + Çocuk Bakıcılığı

İş Arayan Güvenlik Profili

Kimlik
Belgesi ?
İkametkah
Belgesi ?
Savcılık
Belgesi ?
Sağlık
Belgesi ?

Referanslar

Bu kullanıcıya ait referanslar mevcutsa görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Kullanıcı Adı: 4444
Profil Tipi: İş Arayan
İl: İstanbul
İlçe: Beyoğlu
Telefon: Bu alanı görebilmeniz için Teyzesizsiniz'e ücretsiz üye olmanız gerekmektedir. Ücretsiz üye olmak için buraya tıklayınız.
Cinsiyet: Bayan
Yaş: 20
Ne Arıyorsunuz? - İlan Başlık: Ev Yardımcısı + Çocuk Bakıcılığı
Ne Arıyorsunuz? - İlan Detay

Yatılı ve uzun süreli ev yardımcısı olarak çalışacağım iş arıyorum. Temizlik, yemek, ev düzeni, çocuk bakımı gibi şeyler üzerine hizmet vermek istiyorum. Yalnızca Bursa veya İstanbul'da çalışabilirim. Diğer iller uzak kalıyor. Lütfen profilimde yazılanları dikkatli bir şekilde okuduktan sonra benimle irtibata geçiniz. Mesaj atın bir gün içinde ben size dönerim.

Planlanan İş Başlangıç Tarihi: Hemen
Ücret (Net Tutar): 2000 TL Aylık
Sunulan Servisler

Temiz, düzenli biriyim. Düzen-simetri ve temizlik hastalığım var. Bu işe gayet uygun olduğumu düşünüyorum çünkü, temizlik yaptığım zamanlar sürekli övgü ve iltifat alıyorum. Bu iş için biçilmiş kaftanım yani. Temizlik yaparken her ayrıntıyı düşünürüm. Evinizi pırıl pırıl yaparım. İsteğe bağlı yemek de yaparım. Bunun dışında ehliyetim yok maalesef. Diksiyonum sanırsam düzgün. Saygılı, terbiyeli, ahlaklı, haddini bilen biriyim. Bunu birlikte çalıştığımızda göreceksiniz zaten. Ha bi de sigaradan aşırı derecede rahatsız oluyorum. Evinde çalışacağım kişilerin sigara içmemesi ve yahut içecekse benden uzak ev dışında bi yerde balkonda vs içmeleri rica olunur. Aksi halde bu tarz bi evde çalışmam. Sigara kokusundan dumanından nefret ederim. Bu konuda hassasım. Ayrıca sigara içenlerin temizliğe ilk önce kendilerinden başlaması lazım her neyse. Uzun süreli bi iş arıyorum (en az üç dört yıl). İki gün sonra vazgeçecek kişiler mümkünse iletişime geçmesin lütfen. Burda oyun oynamıyoruz. Bi süre sonra "sıkıldım yallah artık sana ihtiyacımız yok" falan olmasın yani. Gerçekten yardımcıya ihtiyacı olanlar ulaşsın lütfen. Ciddi kararlı kişilerle çalışmak istiyorum. Bu işi para için değil farklı bi ortama ihtiyacım olduğu için istiyorum. Ailemle sorunlarım var bu yüzden yatılı ve onlardan kilometrelerce uzak bi yerde iş arıyorum. Ailem yüzünden eğitim hayatıma devam edemedim. Dışardan okumak zorunda kaldım. Kafamı toparlayacağım bi mekanda çalışmaya çok ihtiyacım var... SADECE Bursa veya İstanbul'da çalışabilirim. Telefon numaram profilimde kayıtlıdır. Kararlıysanız detayları WhatsApp üzerinden konuşalım. Karşılıklı güven söz konusudur. Benim de size güvenmem şart. O yüzden aile fotoğraflarınızı varsa video vb gibi şeyleri WhatsApp üzerinden bana göndermenizi istiyorum. Güven oluşturduğum kişilerle içinde fotoğraflarımın bulunduğu sosyal medya hesabımı WhatsApp üzerinden paylaşacağım. Kişinin bekar olması sorun değil ancak ortada bir güven duygusu oluşmalı. Sonuçta kişiler birbirini tanımıyor öyle şap diye herkesi evine alamazsın. Ben de öyle şap diye hiç tanımadığım birinin evinde çalışmam. Aile bireylerinin veya kişinin kültürlü ve modern olmasına dikkat ediyorum çünkü, cahil kesimle anlaşamıyorum. Cahil insanlar burnunun dikine giderler hiç bir öneriyi kabul etmezler kendi bildiğini okurlar. Eğitim ne kadar değiştirir insanı bilmiyorum ama evinde çalışacağım insanların üniversite mezunu olması gerekiyor. Burçlara ilgi duyan insanları sevmiyorum. Burçlara göre kişilik analizi yapan insanların akıl sağlığının yerinde olmadığını düşünüyorum. Yani bana mantık içeren sorularla gelin lütfen. Bir de kendini beğenmiş hizmetçileri vs hor gören insanları sevmiyorum. Bu tarz insanlara hizmet vermek istemiyorum. Bu benim moralimi bozar ve işime odaklanamam. Evinizde moralimi bozacak hiç bir unsur olmamalı (kavga, gürültü vs). Yani evinde çalışacağım aileyle aramda bir sevgi, saygı çerçevesi oluşmalı. Ben saçma sapan insanlara yardım etmek istemiyorum. Bu işkence olur benim için. İşimi severek yapmak istiyorum yani. O yüzden bu kadar seçici davranıyorum. Bu yüzden öncelikle yüz yüze görüşmeden önce WhatsApp üzerinden en ince ayrıntısına kadar konuşmayı tercih ediyorum. İnsan sarrafıyımdır. Konuştukça insanları ayırt edebilirim. Art niyetli insanlar aramasın! Sezilerim kuvvetlidir bi şey anlarsam durumu polise bildiririm. Bu konuda biraz paranoyağım açıkçası... 2-3 yaş ve üzeri çocuklara bakabilirim. Yenidoğan çocuğu annesinden başka kimsenin eline almaması gerektiğini düşünüyorum. Hem hijyen açısından (enfeksiyon falan) hem de bende biraz paranoyaklık var. Çocuğa zarar gelmesinden korkuyorum. Yani güvenlik sorunu. Düşürmekten korktuğum için asla yenidoğan bir çocuğu kucağıma alamam. Bu sorumluluğu alamam. Çocuğunuzun yürümeyi ve konuşmayı biliyor olması lazım. Konuşmayı bilmeyen bir çocuk ağladığında yani ben onu nasıl susturacağımı bilemem. Ama konuşan bir çocuk ağladığında onunla konuşarak kafasındaki bütün sorunları çözebilirim. Çocuğu susturmak için maymunluk falan yapmamı beklemeyin yani. Büyüyene kadar kendiniz bakacaksanız eyvallah ama dediğim gibi benden o kadar ufak çocuğa bakmamı beklemeyin. Benim için bunlar önemli ayrıntılar bence. Ben bu kadar önem veriyorum. Karşımdaki insanın da önem vermesini isterim. Benim kadar özen gösterecek biri yoktur diye tahmin ediyorum. (Akışta benim profilimde yazanlara benzer cvlere denk geldim şok oldum şaka gibisiniz gerçekten) Dilerseniz profilinde sadece bakıcıyım yazanları ve yahut benden kopyala yapıştır yapan, cahil, aklı küçük, yazı yazmaktan aciz, bilgisiz, eğitimsiz tipleri işe alın. Tabi onların da işe ihtiyacı var. Çocuğunuzu bu insanlara emanet edecekseniz siz bilirsiniz tabi. Ben buyum. Ve karşımdaki insanın da prensipleri olmalı... Çocuklarla aram iyidir. Çocuklarla ilgilenmeyi seviyorum. Çocukların düşüncelerine, isteklerine önem veririm bu yüzden çocuklar beni genelde severler. Hayal gücüm gelişmiş olduğu için çocuklar benimle oyun oynamayı severler. Çocuklara etkinlik yaptırmayı (bi şeyler öğretmeyi seviyorum). Çocuklara büyük insanlardan daha çok saygı gösteririm çünkü, çocukların ilgiye ihtiyacı vardır. Yani aynı ortamda bir çocuk ve bir yetişkin konuştuğunda ben çocuğu dinleyip büyüğü bekletirim. Çünkü, çocuk konuşurken büyüklerin çocuğu duyuyor ama hala karşısındakiyle konuşmaya devam ediyor olması, çocuğu duyup çocuğa cevap vermiyor ve hala karşısındakine laf yetiştiriyor olmasının sinir bozucu bir duygu olduğunu biliyorum. Bu tarz insanlara da sinir oluyorum ayrıca. Çocuğunuza bu kadar önem vermiyorsanız benden uzak durun başkasını tutun, kendi bildiğiniz gibi yetiştirin... Ben örnek bir insanım. Her zaman sessizliğimle tanındım. Beni bozacak terbiyesiz, ahlaksız, lüzumsuz, seviyesiz, saygısız afedersiniz moron insanlardan hep uzak durdum. Bu tarz insanlardan hep tiksindim onlar gibi olmak istemedim. Bu tarz arkadaş ortamından hep kaçtım. Yani hiç bir zaman yaşıtlarımın yaptıklarına özenmedim. Onlar ne yaptıysa ben tam tersini yaptım. Yani ben kötü insanlardan uzak duran biriyim. Karaktersiz insanlar benim doğama aykırı. Onlar gibi değilim ben... Hakkımda fikir sahibi olmanız için bunları yazıyorum. Bakınız "ben süperim, ben mükemmelim" falan prim olsun diye değil. Ayrıca eğitim durumu vs gibi şeylere göre prim yapmaya çalışan insanlara ayar olurum. Sinir olduğum özellikte biri olamam. Buna göre karar verin. Dış görünüşüme, yaşıma, tecrübeme, rengime, burcuma, dinime, dilime, memleketime vs göre falan karar verecekseniz uyuşmuyoruz maalesef siz isteseniz bile ben sizin işinizi istemiyorum yallah başka kapıya yani... Çocuklar için en örnek insanım. Çocuk bende ne görürse onu yapıcak. Çocuğunuzun huylarının, davranışlarının bana benzemesi, çocuğunuzun beni örnek alması mükemmel olur. Çocuğunuza bu davranışlarımı aşılamaktan memnuniyet duyarım. Bunlar size uyuyorsa bana ulaşın aksi halde iki taraf için de zaman kaybı olmasını istemiyorum. Daha açık konuşayım hatta size uygun değilsem vaktimi boşa harcamayın. İşte aradığım bu diyorsanız olur. "Sizin gibi birini arıyorum"dan kastınız bu küçük ayrıntılarda gizli bana göre. Yoksa burda herkes iş veya çalışan arıyor. En uygun olanı bulmak için ayrıntılar, bilgiler, özellikler önemlidir... Bir telefon alırken de özelliğine bakarsın rengine markasına bakmazsın. Ayrıca özelliğine değil rengine göre eşya seçenleri sevmiyorum. Mesela en son (anlaştıktan sonra) fotoğrafıma bakmanızı istiyorum. Çünkü tipime göre karar vermenizi istemem. Beni gördükten sonra fikir değiştiren insanları ben zaten istemem. Dış görünüşe bakarak doğru karar vermek imkansız. Burda kurbanlık dana almıyorsunuz sonuçta. Bir tane iş veren evine hizmetçi alacak her şeyi geçmiş sadece "fiziği düzgün olsun yazmış". Fiziğine bakarak seçiyor. Fiziğinin düzgün olmasındaki amaç nedir? Çok garip insanlar var... Bu tarz abaza ilanları en başında eliyorum zaten haberiniz olsun. Ayrıca insanları dış görünüşüne göre yargılayan insanlardan da hazzetmem. Yani aslında ben de sizi bu şekilde deniyorum... Daha önce iki kedim oldu. Bende aşırı hayvan sevgisi var. Genç olmam çocuklarla iyi uyum sağlayacağım anlamına gelir. Daha önce çalışmadım bu benim tecrübesiz olduğum anlamına gelmez. Çocuk bakmanın veya temizlik yapmanın tecrübe gerektirdiğini düşünmüyorum. Temizlik insani bir ihtiyaçtır. Bakıma muhtaç olmayan her insan temizlik yapar. Kişisel temizliğine önem vermeyen çok afedersiniz bok gibi kokan insanların akıl sağlığından şüphe ederim ben... Yakınlarımın (teyzelerimin vs.) çocuklarına baktım. Çocuklarınızın değerli zaman geçirmesinde büyük rol oynayacağımı düşünüyorum. Çocuklarınızı kendi çocuğummuş gibi sahipleneceğim, onları koruyacağım. Çocuğunuza abla, öğretmen gibi nasihatler vereceğim. Çocuğunuzun kültürlü iyi yetişmiş bir birey olmasına yardım edeceğim... Bunu yaşamış biri olarak söylüyorum. Sizden bu konuda duyarlı bilinçi bir birey olmanızı istiyorum. Çocuklarınızı asla ve asla çok güvenseniz dahi başka birine emanet etmeyiniz. Bir bakıcı tutacaksanız da kesinlikle onu zeka ve güvenilirlik testinden geçirmenizi istiyorum. Mümkünse evinizde kamera bulundurunuz. Çocuğuzunun durumunu sürekli telefonla vs. kontrol ediniz. Çocuklarınızla konuşunuz. Çocuğunuza asla şiddet uygulamayınız. Çünkü bu durumda çocuklar kötü bi şey yaşadıklarında size anlatmaktan çekinirler. Çocuklarınıza iyi davranın. Lütfen duyarlı olun çocuklar bizim geleceğimiz. Onlar sizin eşyanız değil. Onun herşeyinden sorumlusunuz. Onları sağlıklı ve güvende tutmak hayattaki en büyük görevimiz. Bunu prim olsun diye yazmadım. Herhangi birinin benim yaşadığım travmayı yaşamasını istemiyorum. Bunu kolay kolay kimse anlatamaz. Burada bir sürü anne gördüm ve yardım etmek istedim. Lütfen dikkate alınız. Teşekkürler...

Müsaitlik

Her zaman müsaitim

Çalışma Şekli: Tam Zamanlı
Tecrübe: Bir yıldan az
Yatılı / Yatısız: Yatılı
Bakım Ailenin Evinde / Bakıcının Evinde: Ailenin Evinde
Şehir Dışında da Çalışır: Evet
Eğitim Durumu: Lise
Lise Türü: Açıköğretim Lisesi
Lise Adı: Açıköğretim Lisesi
Lise Bölümü: Diğer
Çocuk Gelişimi Mezunu musunuz?: Hayır
Kurs ve Sertifikalar

Çocuk gelişimi/çocuk bakımı kursuna gittim

Referans Verebilir misiniz?: Hayır
Evcil Hayvan Olan Ortamda Çalışır mısınız?: Evet
Medeni Durum: Bekar
Çocuk Sayısı: Yok
Sigara Kullanımı: Hayır
Yabancı Uyruklu: Hayır

Beğenebileceğiniz makaleler:

HASTA BAKICILARIN ASLA YAPMAMASI GEREKEN 6 ŞEY

Bir yetişkin veya yaşlı için uzman bakım temin etmek fazlasıyla zordur. Fakat aynı zamanda da oldukça tatmin edicidir. Bakıcı olmak başka birisinin hayatındaki en büyük etkiye sahip olmak demektir ve onun ailesine de destek olmaktır. Bu fırsat aynı zamanda sorumluluk da getirmektedir. 

ÖZEL İHTİYAÇLARI OLAN ÇOCUKLAR İÇİN SÜPER ÇOCUK BAKICISI ARAYIŞI

Her çocuk için bir çocuk bakıcısı bulmak büyük bir meseledir, özel ihtiyaçları olan bir çocuk için çocuk bakıcısı bulmak daha da zor olabilir. 

BAKICINIZA SÖYLEMEMENİZ GEREKEN 5 ŞEY

Teyzesizsiniz.com’daki bebek bakıcılarına, işverenlerinden duydukları ve onları üzen şeyleri sorduk ve sizler için derledik. Aşağıda bu cevaplardan en popüler beş tanesini görebilirsiniz.

ÇOCUK BAKICILARI İÇİN 5 DİSİPLİN TEKNİĞİ

Bir çocuk bakıcısı pozitif disiplin teknikleriyle çocuğun davranışlarını nasıl etkiler?

HER AİLENİN BEBEK BAKICISINA SORMASI GEREKEN 10 MÜLAKAT SORUSU

Her aile potansiyel bebek bakıcısına sertifikalı olup olmadığını ve acil durumlarda ne yapacağını sorması gerektiğini bilir. İşte genellikle aileler tarafından kutunun dışında olduğu düşünülen sormayı es geçmemeniz gereken 10 soru. 

BAKICIMA ADİL BİR MAAŞ ÖDÜYOR MUYUM?

Bir bakıcı da işe alsan, ev yardımcısı ya da ev sorumlusu da alsan, her zaman adil bir maaş sağlamak olumlu ve saygılı bir çevre sağlayacaktır. Bu ücret işverenin senin gözündeki ve sevdiklerinin değerini ortaya koyar.
İşte size çalışanınıza adil bir maaş belirlemeniz için yardımcı olacak 6 ipucu.

Mesaj Panosu

Profil Tamamlanma Oranı

100%

Sesini Duyur

  • Aşçı - 4444 (İstanbul / Beyoğlu) tarafından 197 gün önce
    mesaj atın ben size dönerim numara vermek sağlıklı değil alakasız kötü niyetli olan insanlar var
Daha fazla Sesini Duyur mesajı